Thursday, February 17, 2011

5 මල්ලි ටිකට් කෝ

                  වැලන්ටයින් එකත් ඉවර වුණා එහෙනම් අපේ කට්ටිය ලව් කරල ලොවි ගහේ හිටි‍යෙ පහුගිය දවස් ටිකේ.අනේ ඉතින් අපේ සමහර කොල්ලො තමන් ලග තිබුණ දේවල් පවා විකුණලා වැලන්ටයින් සැමරුවා.කෙල්ලොන්ටනම් මොකද ඉතින් ගිය අවුරුද්දෙ එයා එක්ක වැලන්ටයින් මේ අවුරුද්දෙ මෙයා එක්ක වැලන්ටයින්.ඔහොම ගිහිල්ලා ඉතින් අන්තිමට වැලන්ටයින් සමරන්න වෙන්නෙ මුණුපුරු මිණිබිරියො එක්ක තමයි.අනේ ඉතින් මගේ පූරුවෙ වාසනාවකට මමයි මගෙ කෙල්ලයි දෙන්නම වැලන්ටයින් සමරන්නෙ නෑ.ඉස්සරනම් අපි වැලන්ටයින් එකට කරන්නෙ කට්ටිය සෙට් වෙලා බැලන්ටයින් සමරන එක.ඒත් ඉතින් දැන් පවුලක් පන්සලක් උනාම මොන බැලන්ටයින්ද?
             වැලන්ටයින් කිව්වම මට අපූරු සිද්ධියක් මතක් වුණා.ඇත්තටම කියනවනම් ඉතින් මේකත් ඇවිල්ල මටම වෙච්ච අපස්මාර සීන් කෝන් එකක් තමයි.
                    මාත් ඉතින් අහින්සක සත්‍ය පෙරේම බුංග රාජයනේ.හැබැයි බුංග රාජයා කෙසේ වෙතත් මම වැලන්ටයින් සමරන්නෙ නම් නෑ.මොකද මට ඇවිල්ල තුන්සිය හැටපස් දවසම එක වගේ.හැමදාම ආලය මගේ හිතේ මෝරා බුර බුරා නැගෙනවා.හරියට නිකන් දොලොස් මහේ පහන වගේ.ඉතින් මායි මගේ සූකිරි බෝලෙයි දවසක් ගියා.ගියා කිව්වෙ මේ අවලං අලුගුත්තේරු ගමනක් නෙමෙයි.එයාව ක්ලාස් ගිහින් ඇරලවන්නයි මම ගියෙ.පව්නෙ ඉතින් තාම හයක් හතරක් නොතේරෙන පොඩිඑකී‍නෙ.මම අතින් අල්ලන් තමයි එක්ක යන්නෙ.ඉතින් ඔන්න මාත් ගියා.කොහොම හරි මමත් ඉතින් මනමාලයට අදිනවට හපන් ලැස්ති වෙන්න ගියාම.යකෝ කෙල්ල බලන්න යනවා කියන්නෙත් ඉතින් පෝරුවට නගින්න යනවා වගේ වැඩක්නෙ.
                  ඉතින් කොහොම කොහොමහරි ස්ටේෂන් එකට යනකොට ට්‍රේන් එක ඇවිල්ල.මල හත්තිලව්වයි මම ටිකට් ගත්තෙත් නෑ.ඕන ජිල් බෝලයක් කියල මම එල්ලුනා ටිකට් නැතුව.හැබැයි ඉතින් කෙල්ලට කෝල් එකක් දාලා කිව්වා මටත් එක්ක ටිකට් එකක් අරන් ගම්පහින් ට්‍රේන් එකට නගින්න කියලා.හරි, වදින්න ගිය දේවාලේ ලව් එකට කඩන් වැටුනා වගේ වුනා කෙල්ල කියපු සීන් එක ඇහුවම.මොකක්ද දන්නවද එයා කිව්වෙ?එයා කියනවා අද ක්ලාස් යන්න එයාගේ නැන්දගෙ දුවත් එනවලු.එයානම් එච්චර අවුලක් නෑලු.හැබැයි නැන්දගෙ දුව එන්නෙ තනියම නෙමෙයිලු.නැන්දත් එනවලු.ඔන්න ඕකනෙ අප්පා කියන්නෙ ආදරේට නැන්දගෙන් මාර කරදරේ කියලා.මමත් කිව්වා ඉතින් කමක් නෑ එයාලව යවලා අපි පස්සෙ ට්‍රේන් එකේ යමු කියලා.එයත් හා මම මොකක් හරි කරන්නමකො කියලා කිව්වා.මමත් ඉතින් ගම්පහින් බැහැල පඩිපෙල නැගලා ගාඩර් එක උඩට වෙලා හිටියා.ආදරේට කොහෙදෝ බාධා නැත්තේ කියනවනෙ නේද?
                 පහල ඉදන් ඉන්නවා කෙල්ලයි කෙල්ලගෙ යාලුවයි.මටත් නිකං කිචි වගේ.දන්නැද්ද ඉතින් කොලු වය‍සනෙ.හිටපු තැනත් අමතක වුනා මට කෙල්ල‍ව දැක්කම.මම දැම්මා ඉතින් හීනියට චූස් පාරක්.මලා කෙල්ල විතරක් නෙමෙයි මුලු සටේෂන් එකේම උන් බැලුව මං දි‍හා.අ‍යියෝ මට විලි ලැජ්ජාවෙ සන්තෝසෙ බැරුවා.මට නිකං කිචි වගේ අප්පා හිතේ සතුටට.ඔන්න කෙල්ලගෙ නැන්දයි,එයාගෙ දුවයි අවා ස්ටේෂන් එකට.මමත් ඉතින් ගාඩර් එක උඩ ඉදන් කෙල්ල එක්ක හිනා වේවි ඉන්නවා.අහල පහල උන් හිතන්න ඇති මට පිස්සු කියලා.උන් නිකං හැසිරෙන්නෙ උං ජීවිතේට ලව් කරල නෑ වගේ
               කොහොම කොහොම හරි එකපාරටම මම දැක්ක කොළ පාටට හුරු දුඹුරු පාට යුනිෆෝම් ඇදගත්තු හතර පස් දෙනෙක් පහල කැරකෙනවා.දෙන දෙයියො ටොකු ඇන ඇනලුනෙ දෙනවා කියන්නෙ.හත් දෙයියනේ බාප්පලා.බාප්පා කිව්වෙ මේ අපේ බාප්පා එහෙම නෙමෙයි ටික්කො.මල කෙලියයි ජූලි විසිඑකයි.ටිකට් එකත් කෙල්ල ගාව.අප්පේ මට දැනිච්ච විලිබිය කොච්චරද කියනවානම් කලිසමේ පහ නොවුනටික විතරයි.ඔන්න දැන් එකා දෙන්න කට්ටියගෙ ටිකට් බල බල මම ඉන්න පැත්තට එනවා.හුටා මම දැක්කෙත් නෑ අනිත් පැත්තෙනුත් බාප්පලා ඇවිල්ලා.පිටට අත තියනකොටයි තේරුනේ මට.මට නිකං මහසෝණා ගැහුවා වගේ.එකෙක් අහපි මල්ලි ටිකට් කෝ කියලා.මට කියාගන්න දෙයක් නෑ.‍ඒ මදිවට දිවත් උලුක් වෙලා ඇඹරිලා පැටලිලා එක කෙලියයි.හා හා එහෙනම් යන් කියලා එකෙක් මගෙ බැග් එකත් ගත්ත.නිකං මිනීමැරුමක් කරල අහුවුණා වගේ මුං මාව අරන්ගියෙ.
                    අනේ දෙයියන්ටම ඔප්පුවෙච්චාවෙ මෙන්න කෙල්ලගේ යාලුව එනවා අපි ඉස්සරහට.අනේ මට නිකං කාන්තාරෙදි දිය පොදක් දැක්ක වගේ.මට එයාව බදාගෙන ඉඹින්න හිතුනා.වෙලාවට මම ඉම්ඹෙ නැත්තෙ.කෙල්ල තමයි එයාට මගෙ ටිකට් එක දීලා එවලා තියෙන්නෙ මාව බේරගෙන එන්න කියලා.බැරිවෙලාවත් කෙල්ලගෙ යාලුවාව ඉමඹානං කෙල්ලත් මාව අත අරිනවා.කොහොමහරි මම බේරුණා.හැබැයි ඉතින් මුලු ස්ටේෂන් එකේම උන් බලං ඉන්නවා මගෙ දිහා.හරියට අමුතු සතෙක් දිහා බලං ඉන්නවා වගේ.ටික වෙලාවකින් ආපු ට්‍රේන් එකේ නැන්දයි දුවයි ගියා.වෙලාවට නැන්දට හොරෙන් කෙල්ලගෙ යාලුව ආවේ.අපිත් ඉතින් ඊලග ට්‍රේන් එකේ ගියා.
               ඔන්න ඕකයි ඉතින් උනේ.ආදරේ කරනකොට ඔය වගේ කටු කන්න වෙනවා තමයි.අදත් ඒවගේ සීන් මතක් වෙනකොට පට්ට ආතල් ඉතින්.මොනවා උනත් මම එදායින් පස්සෙනම් ටිකට් නොගෙන ට්‍රේන් එකේ යන්නෙ නෑ.පරක්කු වුනොත් ඊළග එකේ හරි ටිකට් අරන් තමයි යන්නෙ..................................

5 comments:

  1. පොඩි උනාට උඹ පොඩිම නෑ නේද මල්ලි

    ReplyDelete
    Replies
    1. අම්මප ඇත්ත තමයි නේද මම පොඩි නෑ.........

      Delete
    2. පව් නේද ? අකිලටත් වෙන දේවල්????

      Delete
  2. aiyoo paw oma thamai anee ....mona unath aththath kiyala thinawa :D walantine mokatada ane pawl pansal una siyalata :D

    ReplyDelete
  3. මල්ලිටත් වෙන දේවල්????

    ReplyDelete

කියවලා බලලා මේ ගැන ගුණ දොස් ටිකක් දක්වලම ගියානම්....